Traveling though Nova Scotia, Canada. (May 2014)

Привіт усім. Перед тим як розповісти про нові мандрівки, хочу поділитися враженнями про подорожі, які залишилися в нашій пам'яті. Тож почнемо.

У травні 2014-го року ми і знайома пара вирішили чкурнути на машині в Nova Scotia, Canada (Нова Шотландія, Канада). Ми давно вже хотіли там побувати, але все якось не знаходили часу. Травень виявився дуже придатним місяцем - вже не так холодно, але й сезон ще не розпочався.

Вся поїздка зайняла п'ять днів, і накатали ми 2025 миль. Щоб зручніше було стежити за нашим маршрутом, ось карта:

Перша зупинка - станція паромів в Portland, Maine (Портланд, штат Мен). Ми вирішили, що так буде простіше і зручніше дістатися до місця призначення. До того ж парою - новий для нас вид транспорту. Компанія називається Nova Star Cruises, але, здається, вони вже вийшли з бізнесу.

Треба було приїжджати заздалегідь, щоб вистачило часу на чергу і паспортний контроль (його пройшли, не залишаючи машини) .І ось уже ми в каюті, а наш автомобіль - на палубі.
Подорожувати так виявилося дуже зручно: вирушили в 9 вечора, а припливли до міста Yarmouth (Ярмут) о 8 ранку наступного дня. Ярмут - портове місто і великий рибальський центр. На місцевих причалах ви можете спробувати свої сили в різних видах рибної ловлі, але це в сезон.

Пробачте, що немає фото всередині приміщень і на палубі парома. Я відчувала кожну хвилю і, повірте, було не до фото :). Скажу тільки, що на борту працюють бар, ресторан, і, здається, навіть ігрові автомати. Каюти маленькі, але все, що потрібно для сну, є.

Вранці ми швидко пройшли митницю і вирушили в дорогу ...

Перша зупинка: Kejimkujik National Park (напевно, правильний переклад КЕІМКУДЖІК), заснований в 1968-му році. Парк виявився великим (загальна площа близько 404 квадратних кілометрів) і дуже тихим. Він простягається до самого Атлантичного океану. На території безліч водойм, озер і річок, велика різноманітність флори і фауни. Виявляється, парк славиться водоймами на всю Канаду. Це місце для тих, хто, як і ми, любить природу.

Бачите, там навіть є свій водоспад :). Не Ніагара звичайно ж, але нам сподобався :).

Наступна зупинка - Lunenburg (луненбург). Це невелике містечко на березі океану. До речі, в 1995 році його включено до списку Всесвітньої спадщини Юнеско завдяки тому, що містечко прекрасно збереглося як приклад британського колоніального поселення в Північній Америці. Досить мальовниче місто! Там було затишно і хотілося залишитися якомога довше. Можна довго ходити по вулицях, фотографувати і розглядати деталі.

Біля цього човника є музей - Рибальський музей Атлантики, де можна дізнатися про рибальську спадщину атлантичного узбережжя Канади.

А ще там розташований атмосферний ресторанчик, де готують їжу зі свіжих морепродуктів. Раджу тут поїсти, якщо будете проїздом;).

Після смачного обіду і прогулянки ми поїхали в Halifax (Галіфакс) - столицю півострова і портове місто. Тут є музеї, театри, ресторани ...

і цитадель XVII століття, на яку ми і відправилися, але не розрахували час і прийшли вже до її закриття. Місце красиве, але дуже вітряне. Краєвид на місто чудовий, особливо на заході.

Ось так пройшов наш перший день в Канаді.

Наступного дня ми вирушили на іншу сторону в Fort Louisbourg (Форт Луисбург). Фортеця розташована на острові Cape Breton (Кейп Бретон). Колись це був один з найжвавіших портів Нового Світу. На початку 18-го століття тут жило понад 2 тисячі жителів, і розміщувався гарнізон в 700 солдатів. Крім масивних стін, відтворено близько 50 історичних будівель, що розташувалися на території майже в 50 тисяч кв. метрів. Сьогодні фортеця являє собою наймасштабнішу історичну реконструкцію Канади. Влітку вона заповнена акторами в історичних костюмах, які відтворюють життя фортеці в 1744 році.

Краєвиди по дорозі туди нам дуже сподобалися. Треба їхати повільно (якщо це можливо) і милуватися.

А це ми зупинилися сфотографувати маяк. Ви знайшли його на фото?

І тут нормальна дорога закінчилася, і розпочалися пригоди, так як я всіх переконала продовжувати рух і подивитися, куди ж нас приведе навігатор.

Раптово ми згадали про українські дороги :) Ми їхали, а дорога ставала дедалі вужчою. І все частіше треба було прибирати з неї впалі стовбури і гілки. Але коли дорога стала настільки вузькою, що гілки дерев по обидві її сторони почали дряпати машину, довелося повертатися. Ми втратили кілька годин, але скільки ж було веселощів !!! Давно ми так не сміялися

А ось і Fort Louisbourg. Всередину, на жаль, ми не потрапили, він був уже закритий :)

Але ми так і не зрозуміли, чи був він відкритий до початку сезону :).

Натомість, ми побачили на березі цвинтар з незвичайними хрестами та новий захід сонця.

Так закінчився другий день подорожі. Для ночівлі ми знайшли на пагорбі дуже симпатичні будиночки з каміном. Місце називається Chisholms of Troy Coastal Cottages. Ось вони:

Третій день ми планували провести в Cape Breton Highlands National Park (Кейп Бретон). Це верхня права точка на півострові і один з найкрасивіших природних парків, прославлених своїми гірськими і морськими пейзажами. На його території проходить частина знаменитої Кабот Трейл - дороги, яка вважається однією з найкрасивіших в світі. Парк - найбільша заповідна зона Нової Шотландії, яка зберігає унікальну систему канадських ландшафтів. Там збереглося кілька десятків рідкісних і зникаючих видів тварин і рослин. По дорозі в парк нам зустрічалися дуже красиві пейзажі, що дійсно нагадують Шотландію.

Доїхали ... Виявляється, коли пишуть Highlands, це означає не тільки високо, але і багато туману :)))

натомість безлюдно й гарно. Це плюс перебування до початку сезону. Є і мінус - одягатися треба дуже тепло.

До речі, тут в травні ще лежить сніг. Так що беріть з собою одяг потепліше.

Ми спустились нижче, і туман розступився :).

А це оглядовий майданчик на березі океану. Красиво, правда?

Так ми каталися і милувалися пейзажами весь день.

На четвертий день в Новій Шотландії ми вирушили в Joggins Fossil cliffs (Скелі з скам'янілостями в Джоггінсі). Дуже цікаве і дуже холодне місце. Це палеонтологічний об'єкт з територією в 689 га, розташований уздовж узбережжя. Тут збереглося безліч скам'янілостей, що належать до геологічного періоду 354-290 мільйонів років тому. Тут знаходиться найбагатший з усіх відомих комплекс копалин.

Ми побували на цікавій екскурсії, а потім вирушили в самостійну експедицію :) (до речі, в будівлі є і музей).

Хоча було досить холодно, виявилося, що пошук відбитків на каменях - захоплююче заняття. Ми багато всього знайшли, ось тільки виносити звідти нічого не можна :(

Залишок дня провели в дорозі до Bar Harbor, MEN (Бар Харбор, штат Мен), де і заночували.

Весь останній (5-й) день ми їхали додому. У цьому ж штаті відвідали містечко Бангор, щоб подивитися будиночок Стівена Кінга. Так що показуємо його і вам;)

Але скажу по секрету, мені будинок його сусідів сподобався більше :) А вам?

Повернулися в теплі Штати, а тут весна і квіти.

Покажу і вам наостанок. Спасибі, що прочитали.