To see California. Part 1 (June 2013)

В червні 2013-го ми мандрували по штату California. Ось такий маршрут для подорожі на 9 днів я нам придумала:

Почалася наша подорож з прильоту в Las Vegas.

Вегас був обраний з кількох причин:

1. Дешевизна квитків і готелів.

2. Наші друзі-попутники там ще не були.

Виділили ми на огляд міста трохи більше півдня.

Прогулялися по Paris Hotel:

вдень і ...

вночі

Подивилися The Venetian Hotel: зовні ...

і всередині (гондольєри ще й співають)

Прогулялися по Excalibur Hotel:

І New York Hotel:

І навіть встигли на вечірнє шоу фонтанів біля Bellagio Hotel:

Заночували в Luxor Hotel (фото звідти немає), але мені там сподобалося.

На другий день вранці, після щільного сніданку в буфеті (сніданок в Luxor суперський виявився) ми поїхали у напрямку штату California ...

Зупинилися сфотографувати відоме дерево Джошуа, кажуть воно тільки тут росте.

Нашим наступним пунктом на карті був Red Rock Canyon:
Всі відтінки червоного, зібрані на площі в 80 гектар, де крім каменів і скель збереглися свідоцтва розвитку людської цивілізації: петрогліфи і наскальні малюнки, а також безліч видів диких тварин (різнокольорові ящірки, пустельні лисиці і черепахи, бурундуки, великорогі пустельні барани) і рідкісних рослин (Джошуа, креозотовий кущ, бананова юка, ялівець, сосна Пондероза), взяті під захист держави в 1967 році і радують приїжджих з усього Світу.

Погуляли там, пофотографувалися і далі в дорогу.

Наступною нашою точкою було Lake Isabella. Дуже красиве місце, але не людне. У наших планах там було пообідати.

Ось, що ми знайшли:

І не прогадали, бо їли рибні страви, з тільки що спійманої рибки :))) Пообідали і рушили в дорогу до Секвоя лісу (не плутати з парком) і нашого наступного місця ночівлі:

До речі, ось наш залізний кінь. Виявився тісним для 4-х осіб.

На ночівлю ми знайшли дуже милий готельчик.

Наступний весь день ми провели в Парку Секвоя:

Піднімалися дуже високо і там були супер краєвиди

До того як подивитися на секвої, ми піднялися на гору Moro Rock. Туди йти пішки вгору, але воно того варте!

там внизу розкинувся King Canyon National Park - Парк заснований в 1940 році і займає 1869,25 км².

Ось ми і нагорі, правда гарно? Краєвиди тут були дивовижні, фото їх не передають!

Ну, а тепер поговоримо про секвої ... Sequoia National Park - національний парк в США, розташований в південній частині Сьєрри-Невади, на схід від міста Вісейлія (англ. Visalia) в Каліфорнії. Парк заснований в 1890 році, третім після національних парків «Йєллоустон» (з 1872) і «Макіно» (1875-1895). Площа парку становить одну тисячу шістсот тридцять п'ять км. Парк має гірський рельєф, піднімаючись з висоти близько 400 метрів над рівнем моря у передгір'ї до найвищої точки в суміжних 48 штатах - вершини гори Уїтні (4421,1 м). Парк найбільш відомий своїми гігантськими секвоями, включаючи екземпляр під назвою Генерал Шерман - найбільше (за обсягом деревини) дерево на Землі. У 2009 році обсяг деревини цього дерева був трохи менш як 1500 кубометрів. Генерал Шерман зростає в гаю «Гігантський ліс» (англ. Giant Forest), в якому знаходяться п'ять з десяти найбільших за обсягом стовбура дерев в світі.

вони такі велетенські !!! А ось так використовують дерева, що впали :)

Почуваєш там себе крихіткою

Погуляли тут і поїхали подивитися підземні кристальні печери (Crystal Caves):

А на заході сонця при виїзді з парку, ще й до водоспадиків встигли

Ну і на ночівлю ... по всьому маршруту я намагалася підбирати місця ночівлі ближче до наступного місця. Але я була не права, в парках швидкість набагато нижче, так як дороги звивисті, тому ми дуже пізно приїжджали на ночівлю і не висипалися.

Наступний день у нас був присвячений Йосеміті парку і його околицях. Yosemite National Park - національний парк, розташований в округах Мадера, Марипоса і Туолумне (англ. Madera, Mariposa, Tuolumne) штату Каліфорнія, США. Займає площу в 3081 км² і знаходиться на західних схилах гірського хребта Сьєрра-Невада. Славиться своїми ландшафтами і природою: вражаючі гранітні скелі, водоспади, річки з чистою водою, гаї Секвойядендрон і багате біологічне різноманіття (майже 95% парку вважається зоною дикої природи). Парк є однією з найбільших і нерозчленованих територій збереження дикої природи в районі Сьєрра-Невади; місцева фауна і флора надзвичайно різноманітна.

Краєвиди там шикарні,  і так само мої улюблені водоспади :))) Сподіваюсь ви їх на фото знайшли, якщо ні, то ось вони :)))

З обідом там виявилося не густо, ми знайшли тільки один ресторанчик при готелі (готель прикольний)

потім, покатавшись по парку, ми поїхали на солоне озеро Моно. Mono Lake - Озеро Моно розташоване на сході Центральної Каліфорнії, на схід від Йосемітського національного парку, між горами Сьєрра-Невада і каліфорнійськими Уайт Маунтінз. На південному березі озера знаходиться невелике поселення Лі Вінінг. У зв'язку з високою солоністю в озері Моно не живе риба, спроба її розведення не увінчалася успіхом. У той же час в його водах у великій кількості водяться рачки виду Artemia monica, які є найважливішим елементом харчування птахів, що мешкають на озері. На берегах Моно гніздяться до 2 мільйонів птахів не менше ніж 35 видів.

Там буде приємно влаштувати пікнік.

ну, а потім ми знову вирушили в дорогу до нашого місця ночівлі.

Ось і закінчилася перша частина нашої подорожі. Але попереду ще багато всього цікавого;) Обіцяю скоро розповісти :)