Ciao Italy. Part 1 (August 2016)

Наша серпнева поїздка по незабутній Італії почалася з планування:)

Ми вибрали північну частину, щоб не було так жарко. Я орендувала авто і знайшла чудовий будинок, через мій улюблений airbnb, в дуже затишному містечку Gudo Visconti, поблизу Milano.

Хочу зразу сказати про негативні речі відпочинку в Італії в серпні - це відпустки всіх італійців і мошкара з комарами:(

Все інше було просто bellissimo! Почну зі знайомства з нашим містечком:

Що мене вразило в Італії, так це дитячі майданчики! В нашому містечку було два великих майданчики, на які ми ходили кожного дня, навіть мошкара нас не злякала! Хоч дитина була добре покусана щодня  - та задоволення було дуже багато.

Поряд з нашим містечком були ферми, на одну з них у містечку Vigano Certosino ми й навідалися. Продукти і молочка були дуже-дуже смачні, одна проблема, як я вже казала, всі в серпні у відпустці. Коли все працює вони мають там магазин і ресторан.

Та власниця нам продала, продукти які мала наразі та дозволила самостійну екскурсію по фермі:)

Наступного дня ми поїхали подивитися місто поблизу нас - Gaggiano. Не маю правильних слів, щоб розказати про всю приємність цього міста. А якщо це не серпень, то там навіть є дуже гарні кафе;)

Я зробила купу фото і тепер буду друкувати листівки:) Хтось собі бажає таку листівочку?

Цілий день ми виділили на прогулянку по Вероні. Дорога туди в нас зайняла 2 години і обійшлася нам в 60 євро пені (я заїхала не в ті ворота на платній дорозі і не взяла картку, то є мені вкінці порахували дорогу як від самого її початку. Судячи з суми починалася вона десь в Україні) - то ж будьте обережні і беріть квитки на дорогах!
А тепер про Верону - місто красиве, велике і з великою купою історії і туристів! Ми не мали цілі пройти всі історичні місця і просто гуляли, зробили коло по центру, насолоджувалися красою і куштували смачнюче морозиво.  Хочу ще звернути увагу на паркування, ми скористалися паркінгом в самому центрі міста під Burger King (Via Carlo Montanari, 10), він не був дуже дорогим і мав дуже зручне місцезнаходження.

Та все ж дещо ми побачили:

1. Arena di Verona (римсткий амфітеатр, що побудований в 30-х роках нашої ери. Знаходиться на головній площі Piazza Bra, міста і є працюючим).

Доречі, площа є найбільшою в місті і кажуть, що в країні. Тут розташовано багато кафе.

Нам дуже сподобалася інсталяція, що була того часу на площі (не знаю, може це завжди там).

2. The Torre dei Lamberti - Найвища середньовічна вежа в Вероні, побудована сім'єю Ламберті в 1172 році, і кажуть, дає можливість помилуватися чудовими видами (ми не піднімалися). В травні 1403 року верхівку було пошкоджено блискавкою, та відбудовування почалося аж в 1448-му і тривало 16 років.  Під час реконструкції вежу зробили трохи вищою (це можна впізнати по використанню там іншого матеріалу - мармуру). Великий годинний додали в 1779-му році.
На площі біля вежі знайдете базарчик, де можна купити різноманітні сувеніри.

3. Arco della Costa (Арка Ребра) -  Кістка, кажуть, що то ребро вісить там ще в середньовіччя, є проходом між Piazza Erbe та Piazza dei Signori. Кажуть, що це ребро звисає на металевому ланцюгу ще з 1700-х, хоча інші кажуть, що можливо з 15-го сторіччя.

В Середньовіччя це був прохід для суддів головної будівді - додому,  так щоб їм не потрібно було зв'язуватися з загальними або "корумпованими" людьми нижчого рівня. Що смішно, та дуже давно був міф, що це ребро впаде на першого чесного чи правдивого, що пройде під ним.

4. Casa di Giulietta - Будинок 1300-х років та музей, з балкончиком, що кажуть вдохновив Шекспіра написати свій шедевр. Я вважаю, що це один з найкращих прикладів, як можна заробляти гроші з повітря! І вони добре заробляють:  постояти на балкончику платно, і магазинчик з масою речей, що має відношення (чи не має:)) до Джульєти.

Далі ми просто ходили, гуляли і насолоджувалися цими чудовими ліхтариками, будиночками, вікнами і дверима...

І знову ми їздимо по маленьким містечкам. Для мене набагато цікавіше відвідувати маленькі містечка чим великі міста. Нове містечко на воді називається Bernate Ticino. Ми їхали на оглядову площадку, та вийшо, що там нема на що дивитися:) тому ми погуляли вуличками міста і влаштували пікнік в милому парку, з великим дитячим майданчиком і дуже приємною церквушкою (покажу наступним фото)

А ось і вона - Chiesa di San Giorgio

Новий день і нове місце для прогулянки - Абатство Морімондо (1134р). Приємне місце в спокої погуляти вуличками, походити по території монастиря. А ще вони продають власне вино і пиво:)

Що б я не розповідала про наступний замок Castello di Soncino, та головне - тут проходили зйомки фільму Леді Ястріб з неперевершеним Рутгером Хауером!

А тепер наші фото:

Сафарі зоопарк в місті Pombia, це не перший сафарі зоопарк який ми відвідали, та перший зоопарк такого типу (де всіх тварин випущено). Територія зоопарку дуже велика, звірів багато, а відвідувачів ще більше! З нами там сталася цікава історія: коли ми заїхали на окрему територію з хижими тваринами і стали проїжджати біля левів, з машини, що їхала перед нами з азіатською сім'єю, чоловік виштовхнув жінку і замкнув за нею двері та поїхав далі. В шоці були всі: ми, охоронець і навіть леви! Охоронець не знав до кого бігти, чи до левів, чи до жінки. Догнав машину і заставив двері відкрити, заштовхав назад жінку, заставив з'їхати так, щоб двері були підперті деревом і забрав у водія ключі. Леви мабуть і не зрозуміли, що пронавили таку трапезу:)
P.S. Папа був впевнений, що то все таки не чоловік і дружина, а зять і теща :)
Ось такі в нас були пригоди:)

Дякую, що читаєте! Більше подорожуйте!